دومین خلعِ سلاحِ داوطلبانه‌ی اتمی در تاریخِ تسلیحاتِ کشتارِ جمعیِ هسته‌ای؟ نقش من!؟  نقش ما!؟ – علی صدارت

متاسفانه برخی ایرانیان، فقط به علت مخالفت با رژیم ولایت مطلق و این واقعیت که پول‌های هنگفتی را از دارایی‌های هم‌وطنان می‌زند و به فلسطینی‌ها می‌دهد، حمایت‌های لازم از حقوق مردم فلسطین را نمی‌دهند.  دشمنِ دشمنِ من الزاما دوست من نیست!  من الزاما نباید با هر کسی که دشمن من دوستی می‌کند، دشمنی بورزم!

متاسفم که بعضی از ایرانیان، که در این برهه از اسرائیل طرفداری می‌کنند، قدر خود را نمی‌دانند و اهمیت نقش خود را در خلع سلاح اتمی خاورمیانه درک نمی‌کنند. آیا ایرانیانی که از اسرائیل دفاع می‌کنند از حمله اسرائیل، به هر کشوری، از جمله و به‌خصوص  ایران خرسند خواهند شد؟  تبعات طرفداری از اسرائیل و سایر قدرت‌ها و چشم‌پوشی از تجاوزات به حقوق، به طول عمر قدرت‌ها و سلطه‌گرانی که وضعیت امروز جهان را، از جمله وضعیت فعلی میهن ما را ساخته‌اند خواهد افزود. 

تبعات طرفداری از اصلاح‌طلبان و اصلاح‌طلبی از سال ۱۳۷۶ و به‌خصوص در جنبش «سبز» در ۱۳۸۸، و نیز تبعات طرفداری از پهلوی در این دهه‌های اخیر، به‌خصوص در جنبش ۱۴۰۱  مثال‌های ملموسی هستند که مشخص می‌کند تبعات طرفداری از اسرائیل و سایر قدرت‌ها و سلطه‌سالاران چشم‌پوشی به تجاوزهای آن‌ها به حقوق، چگونه می‌تواند در بحرانی‌تر شدن وضعیت، و حتی خطرهای غیرقابل تصور بیانجامد.

در قرن بیستم آپارتاید نمی‌توانست ماندنی باشد و در دهه آخر قرن بیستم رفت! دولت اسرائیل رفتنی است. چرا که با گذشت بیش از دو دهه از قرن بیست و یکم آپارتاید ماندنی نمی‌تواند باشد! …از زمان جنگ اخیر اسرائیل با غزه، برای پیش‌گیری از تجاوزات قدرت‌های خارجی به مام وطن، وظیفه ما ایرانیان برای کوتاه‌تر کردن زمان رسیدن به سقوط فیزیکی رژیم، سنگین‌تر شده است. چرا که اگر ما هر چه زودتر، به کمک همدیگر و بدون مراجعه به قدرت‌ها، با براندازی رژیم ولایت مطلقه، و بعد از گذار از ساختار دیکتاتوری، یک نظام مردم‌سالار و حق‌وند را در میهن خود برقرار کنیم، جو خشونت در سایر کشورهای منطقه هم کاهش خواهد یافت. در صورت استقرار و استمرار مردمسالاری در ایران، بسیاری از جنگ‌طلبان، از کار بی‌کار خواهند شد، و این منحصر به نتانیاهوها و ترامپ‌ها و… نخواهد بود. این یک راه حلی است که ما ایرانیان داخل و خارج کشور، می‌توانیم عملا و واقعا در آن مشارکت بورزیم و فعال‌تر شویم… 

نتانیاهو می‌گوید: «…شما باید به‌یاد بیاورید عمالقه بر شما چه کرده‌اند [البته سه‌هزار سال پیش!!!]… ما به‌یاد می‌آوریم و داریم می‌جنگیم. سربازان دلیر ما الان مشغول جنگ در غزه و در تمام مناطق اسرائیل هستند، به زنجیره‌ی قهرمانان جهود می‌پیوندند. یک زنجیره که ۳۰۰۰ سال پیش از جاشوا [یوشع] بن نون، تا قهرمانان ۱۹۴۸ [نکبت] جنگ شش روزه، جنگ اکتبر ۱۹۷۳، و همه‌ی جنگ‌های دیگر در این کشور ادامه داشته است. سربازان قهرمان ما، یک هدفِ اصلیِ والا دارند، که دشمنان قاتل ما را یک شکست کاملی بدهند و حضور ما در این سرزمین را تضمین کنند! ما همیشه گفته‌ایم دیگر هرگز!   ‘دیگر هرگز‘ الان است!» [توضیح اینکه شعار «دیگر هرگز» اشاره به جنایات آلمان نازی و هولوکاست است و اینکه دیگر هرگز اجازه نخواهیم داد آن جنایات تکرار شوند. متاسفانه صهیونیست‌ها، با خیانت به خون شهدای کلیمی، بر روی آن سرمایه‌گذاری بسیاری کرده‌اند. وصف «صنعت هولوکاست» (The Holocaust Industry) توصیف جالبی است که توسط یک اندیشمند آکادمیسین برجسته کلیمی ارائه شده و مورد قبول بسیاری از آکادمیسین‌ها و اندیشمندان دیگر، به‌خصوص کلیمیان قرار گرفته است. تاسف بیشتر اینکه صهیونیست‌ها الان خودشان همان روش‌های جنایت‌کارانه‌ی نازی‌ها را در مورد مسلمانان به‌کار می‌برند، و با جنگ روانی موفقی که در جبهه اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی به‌راه انداخته‌اند، بسیاری از مردم دنیا (از جمله برخی مسلمانان، و از جمله برخی ایرانیان) منفعالانه، در رابطه با آن جنایت‌ها، سکوت اختیار کرده‌اند. ولی این شعار پرشعور «دیگر هرگز» نه فقط توسط کلیمیان، بلکه توسط همه‌ی انسان‌ها باید در مقابله با همه جنگ‌طلبان و خشونت‌گستران مطالبه شود. بسیاری از کلیمیانی که با صهیونیسم مخالف هستند، این شعار را این‌گونه در دنیا پژواک داده‌اند: «دیگر هرگز، برای همه‌ی انسان‌ها» و نه فقط برای کلیمیان،  که در تظاهراتی که این روزها شاهد آن‌ها هستیم، فراوان شنیده می‌شوند. بسیاری از کلیمیان معتقدند که جنایت‌هایی که صهیونیست‌ها از ابتدای ظهور خود مرتکب شده‌اند، موجب نفرت بسیاری از مردم نه تنها از صهیونیست‌ها، و نه تنها از اسرائیل، بلکه از همه کلیمیان شده است. بسیاری از کلیمیان معتقدند که عمل‌کرد صهیونیست‌ها، باعث به‌وجود آمدن و یا تقویت حماس و حزب‌الله و… و خامنه‌ای و شرکا شده است.

تورات در ساموئل ۱۵:۳ با ترجمه‌ها و تفاسیر مختلف چه می‌گوید:

1 Samuel 15:3

“Now go and smite Amalek, and utterly destroy all that they have, and spare them not; but slay both man and woman, infant and suckling, ox and sheep, camel and ass“

«اکنون بروید عمالقه را شکست بدهید، و همه‌ی اموال آن‌ها را کلا نابود کنید و بر ایشان بخشش روا مدار، و هم مرد و زن،  کودک و شیرخواره،  و گاو و گوسفند،  شتر و الاغ آن‌ها را بکش»


آدرس مطلب در 
سایت (سایت علی صدارت : رسانه‌های ملیِ همگانی به مثابه شاخه چهارم دولت