بیانیه جبهه ملی ایران – خارج از کشور

 در این وضعیت نابسامان و خطرناکی که رژیم در کشور ایران و خاورمیانه ایجاد کرده باید چه کرد؟  با توجه به نکات زیرین، رژیم اسلامی در حال فروپاشی است، ملت ایران باید با حضور در صحنه، و عبور از نظام اسلامی از سقوط کشور جلوگیری نماید:

·       همراه با تشدید تنش‌های منطقه‌ای، رژیم ایران از افزایش ناآرامی‌های داخلی و قیام‌های احتمالی هراس دارد. رژیم پلیس اخلاق در شهرهای بزرگ را افزایش داده، و با دستور خامنه ای و استقرار  نیروهای انتظامی ویژه، ستم بر زنان را بطور غیرقانونی تشدید کرده است.

·      مجلس شورای اسلامی سال گذشته در واکنش به اعتراضات و مقاومت گسترده زنان علیه پوشش اجباری، لایحه «حجاب و عفاف» را تصویب کرد. اما به دلیل ایرادات شورای نگهبان بدلیل سازوکارهای اجرایی، این قانون تاکنون بتصویب نرسیده است. دیکتاتور خامنه ای بدون توجه به عدم تصویب لایجه «حجاب و عفاف» سرکوب زنان و بویژه دختران ایران را فرمان داده است.

·       از سویی حمله عظیم موشکی-پهپادی رژیم به اسرائيل بدلیل اینکه خسارت جانی، مالی ساختاری ببارنیاورد، برای رژیم اسلامی یک شکست و رسوایی سیاسی و نظامی در سطح جهان بود. رژیم متوهم و وحشت زده، سرکوب های مردم را توسط سپاهیان و امنیتی ها افزایش داد تا از سقوط نظام اسلامی بدست مردم جلوگیری شود.

·       بعد از انتخابات فرمایشی ناموفق، حمله ناموفق به اسرائیل، عدم جلوگیری از انتقام‌جویی اسرائیل در عمق خاک ایران و بدتر شدن وضعیت فلاکت بار اقتصادی، رژیم اکنون بیش از هر زمان دیگری منفور، آسیب‌پذیر و شکننده ‌تر است.

ملت بزرگ ایران بویژه جوانان: اکنون هنگام ضربه زدن نهایی فرا رسیده تا کشور باقی بماند، باید حرکت کرد اگر هم پرهزینه باشد.

جبهه ملی ایران – خارج از کشور در اهتمام برای رهايی از نظام اسلامی و نجات کشور در کنار شما استوار ایستاده است.

جبهه ملی ایران – خارج از کشور

۲۵ آوریل ۲۰۲۴ – برابر با ۶ اردیبهشت ۱۴.۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *