درس هایی که از  المپیک ۲۰۲۴ پاریس  گرفتیم. – مهندس هوشنگ کردستانی

نشان هایی که در المپیک پاریس  نصیب کاروان  ورزشی ایران  شد نمایانگرشکست فاحش و آبروریزی کامل بود و نشان داد که سردمداران جمهوری اسلامی کوچک ترین توجه به ورزش و ورزشکاران کشور ندارند.در شکست هایی که نصیب کاروان ورزشی ایران شد عدم شایستگی  سرپرستان اعزامی نیز بی تاثیر نبود..

نخستین رویداد سرفراز و قابل احترام المپیک پاریس در مورد امین میرزازاده

پهلوان سنگین وزن کشتی فرنگی ایران با صباح شریعتی پهلوان ایرانی بود که بنام آذربایجان شرکت کرده بود .رفتار پهلوانی میرزازاده  پس از پیروزی با شریعتی نشان از جوانمردی بود که لازمه پهلوانی است و قدر شناسی صباح شریعتی نشان داد که «,هر که دور ماند از  اصل خویش ،،باز جوید روز گار وصل خویش.».

مورد دوم در آغوش گرفتن کیمیا علیزاده و ناهید کیانی بود .که پس از پیروزی و کسب نشان نقره و برنز المپیک به عشق ایران عاشقانه همدیگر را در آغوش گرفتند.تا جایی که جیره خواران و حقوق بگیران صدا و سیما از پخش این صحنه ماندگار جلو گیری کردند.

سومین رویداد بیاد ماندنی دست یابی سعید اسماعیلی پهلوان دزفولی در وزن ۶۷ کیلو گرم کشتی فرنگی بود .این پهلوان که در بیست و یک سالگی صاحب نشان طلای المپیک شد جوان ترین ایرانی است که صاحب نشان طلای المپیک می شود.

پهلوان سعید اسماعیلی نشان پر افتخار طلای المپیک را به مردم قهرمان ایران تقدیم کرد او درس با ارزشی داد به آن قهرمانانی که نشان های افتخار خود را به سردمداران ضد ایرانی جمهوری اسلامی تقدیم می کنند.

یادی کنیم از پهلوان پرویز قلیچ خانی که گفته بود ما از مردم هستیم چون  هر چه که  داریم از مردم  است..

هوشنگ کردستانی.

یازدهم اوت سال ۲۰۲۴ . میلادی

برابر با بیست و یکم ماه امرداد ۱۴۰۳ خورشیدی