بیانیه جبهه ملی ایران – خارج از کشور

حمله موشکی رژیم اسلامی ایران به کشور همسایه پاکستان، تمامیت ارضی کشور را تهدید می کند

خامنه ای متوهم و احساس خطر کرده که رژیم اسلامی ایران درحال فروپاشی است و برای بقاء حاکمیت خود در هفته گذشته دست به عملیات خطرناکی زد که تمامیت ارضی کشور را تهدید می کرد. خامنه ای دربرنامه ریزی برای نابودی اسرائيل که تنها رؤیایی بیش نبود با شکست مواجه شد. حاکمیت رژیم در داخل کشور در حال فروپاشی قرار گرفت. مردم ایران از خامنه ای و یارانش سئوال دارند چرا سرمایه های کشور ایران، مالی و انسانی، را در راه توهمات بیجا در رویارویی با اسرائيل و آمریکا، از طریق نیابتی ها به هدر داده اند؟ خامنه ای و یارانش توجیهی برای افتضاح بوجود آمده نداشته و برای اغوای مردم، حملات ایزایی در دریای سرخ توسط حوثی های یمن برعلیه تجارت دریایی جهانی را برنامه ریزی کردند. با ائتلاف نیروی دریایی آمریکا، انگلستان و اروپا برای برقراری امنیت در دریای سرخ، اقدام ابلهانه خامنه ای توسط حوثی های یمن هم با شکست مواجه گردید.

خامنه ای و یارانش، در داخل ایران با مشکلات بیشتری مواجه شدند از جمله انفجار های کرمان. خامنه ای بوضوح سقوط رژیم اسلامی را حس کرده و برای بقاء رژیم دست به جنایت بسیار هولناکی زد؛ حمله موشکی به کشور پاکستان، اقلیم کردستان عراق و ادلیب سوریه بدون هرگونه دلیل موجه و برخلاف تمام موازین، قوانین و عرف بین الملل.

کشور پاکستان دارای ارتش مجهزی با بمب اتمی است. برابر با تحلیل گران نظامی پاکستان از نظر قدرت نظامی در ششمین رده ارتش های جهان قرار دارد. کشور ایران هرگز قادر نیست در مقابل ارتش پاکستان پایداری زیادی داشته باشد. بنابراین خامنه ای و یارانش با حمله به پاکستان تمامیت ارضی کشور و امنیت مردم ایران را در خطری جدی قرار دادند. کشور پاکستان به حمله موشکی رژیم پاسخ داد و مواضعی در داخل ایران را مورد حمله هوایی و موشکی قرار داد که باعث کشته شدن ۹ نفر از جمله زن و کودک گردید. برابر با اطلاع از داخل ایران حملات پاکستان در عمق ۵۰ کیلومتری داخل ایران بوده است.

اقدامات بیخردانه و ابلهانه رژیم در چند روز گذشته و تبعات آن برای مردم ایران بسیار نگران کننده است. عملیات نظامی و موشک پراکنی رژیم به کشورهای همسایه و بویژه پاکستان بحران خاورمیانه را افزایش و کشور ایران درخطر ورود به جنگ خانمان سوز دیگری قرار گرفت. برابر با اطلاع که در رسانه های جهانی، پاکستان و ایران انتشار یافته، دولت پاکستان و رژیم اسلامی به توافق رسیده اند تا در حال حاضر عملیات نظامی بیشتری انجام نگیرد، و دلیل حمله موشکی رژیم ایران به پاکستان در سازمان امنیت ملی هر دو کشور بررسی شود.

جبهه ملی ایران – خارج از کشور، اقدامات رژیم در هفته گذشته و بویزه حمله موشکی به پاکستان، قرار دادن کشور و مردم ایران در وضعیتی ناامن، بحرانی و آینده ای نامشخص را بشدت محکوم میکند، و تأکید دارد این گونه اقدامات ابلهانه میتواند عواقب بسیار خطرناکی برای مردم و کشور ایران بوجود آورد. جبهه ملی ایران – خارج از کشور همچنین بر این باور است که مردم ایران به عملیات ابلهانه و خطرناک رژیم واکنش نشان خواهد داد و از هر زمانی مصمم تر به مقاومت مدنی خود از طریق اعتراضات و مبارزات ادامه داده و به حاکمیت رژیم فاسد خامنه ای و یارانش پایان خواهند داد.

جبهه ملی ایران – خارج از کشور

۳۰ دی ۱۴۰۲ برابر با ۲۰ ژانویه ۲۰۲۴