مبارزه سیاسی بهترین راه پایان دادن به دیکتاتوری و استقرار حاکمیت ملی است. مهندس هوشنگ کردستانی

مبارزات جبهه ملی از بدو تاسیس تا سال پنجاه و هفت همواره از راه های سیاسی بود.
تشکیل جبهه ملی با هدف تحقق حاکمیت ملی از راه انتخابات آزاد در چهار چوب قانون اساسی مشروط بود.
در سالهای اخیر طولانی شدن عمر استبداد مذهبی به دلیل جنابت هایی که انجام میدهد این ذهنیت را در برخی از هموطنان پدید آورده که شاید با مبارزه قهر آمیز بهتر و زود تر بشود به عمر جمهوری اسلامی پایان داد و مانع ادامه بیشتر کشتار شیر زنان و جوانان دلاور آزادی‌خواه عاشق ایران شد.
به چند دلی گویاو روشن مبارزه مسلحانه و قهر آمیز نمی تواند بهترین راه رهایی مردم از چنگال استبداد و دیکتاتور و رسیدن به حاکمیت ملی باشد .
نخست آنکه افزودن بر نیروی انسانی لازم و کافی،جنگ افزار هم لازم است که در صد بالایی از آن را باید از خارج تهیه و وارد کرد.
.همچنین باید کشور ها ویا کشور هابی باشند که به مبارزان از جنبه مالی و جنگ افزار یاری رسانند.و حتا در صورت عقب نشینی به آنها پناه دهند. تنگه گفته شد‌ ،در شرایط کنونی برای مبارزان ایران وجود ندارد ..
از دید ملی ،چنانچه بفرض گروهی بتوانند از راههای مبارزه مسلحانه و خشونت آمیز درایران بقدرت برسند برای حفظ قدرت هم از زور استفاده خواهند کرد که خود مانع تحقق آزادی و مردم سالاری خواهد .
مبارزه سیاسی که برای تحقق آرمان ها و رسیدن به حاکمیت ملی نیاز که حضور و شرکت در صدر بالایی از مردم جامعه دارد .حضور و شرکت مردم‌ در مبارزه آزادی‌خواهانه تصمین کننده استمرار و تداوم آن خواهد بود و این امکان را پدید می آورد که هیچ نوع استبداد و خودکامگی نتواند آینده کشور را از مسیر مردم سالاری و حاکمیت ملی منحرف سازد .
هوشنگ کردستانی
پنجشنبه سوم خرداد سال ۱۳۰۳خورشیدی و ۲۳ ماه مه ۲۰۲۴ میلادی

Monsieur Dennis Guts,
Président de l’Assemblée générale des Nations Unies,

Avec tout mon respect, il a été dit que l’Assemblée générale des Nations Unies a observé une minute de silence en hommage à Ibrahim, Président de la République islamique, à la suite de son décès.

Par la présente, je tiens à exprimer ma sincère gratitude à vous-même ainsi qu’aux autres représentants des nations participant à cette réunion. En outre, je demande que soit observé un silence permanent en mémoire des milliers de jeunes filles et garçons iraniens qui ont sacrifié leur vie pour se libérer de la dictature de la République islamique et pour la réalisation de la liberté, qui est un droit naturel de tout être humain.

Avec mes remerciements et mon respect,
Houshang Kurdistani
Mouvement Mossadeghiste
Paris

25 mai 2024